Národní úložiště šedé literatury Nalezeno 4 záznamů.  Hledání trvalo 0.01 vteřin. 
Návrh asfaltové směsi s použitím 30 % R-materálu a její posouzení funkčními zkouškami
Horáček, Daniel ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem mojí bakalářské práce je návrh asfaltové směsi s vyšší životností (směsi typu VMT 16) a její následné posouzení vybranými funkčními zkouškami. Směsi VMT se používají pro ložní a podkladní vrstvy vozovek s vyšším dopravním zatížením. Hlavní myšlenkou této bakalářské práce je návrh takové asfaltové směsi, která bude složena z přírodních kameniv, recyklovaných asfaltových směsí a asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem, a přesto si zachová dobré vlastnosti pro použití ve vozovce. Použití recyklovatelných asfaltových směsí umožní znovupoužít vybourané nebo vyfrézované asfaltové vrstvy, kterých je v současnosti vysoký přebytek a umožní snížit celkové náklady na stavbu nových asfaltových vrstev s vysokou kvalitou. V bakalářské práci je popis provedených empirických a funkčních zkoušek, podle nichž byla výsledná asfaltová směs navržena, a výsledky porovnány s TP151 - Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT).
Snižování pracovních teplot při výrobě a pokládce asfaltových směsí
Komenda, Radek ; Valentin,, Jan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je problematika snižování pracovních teplot při výrobě a pokládce asfaltových směsí s konkrétnějším zaměřením na ovlivnění funkčních vlastností těchto směsí, zejména nízkoteplotních parametrů. Práce je pomyslně rozdělena na dvě části. První část je věnována nízkoteplotním asfaltovým směsím a v druhé části je zaměřena pozornost na asfaltové směsi s přidaným R-materiálem. Na výrobu asfaltových směsí první části práce bylo použito celkem pět aditiv a v druhé části bylo použito celkem čtyř různých asfaltových směsí lišících se v podílu přidaného R-materiálu. Obě části jsou rozděleny na teoretickou část, kde jsou rozebrány dosavadní zkušenosti, využití těchto směsí a praktickou část, která podrobně rozebírá zkoušené směsi (složení a přípravu zkušebních těles) a zabývá se výsledkem laboratorní zkoušky, konkrétně je to zkouška odolnosti asfaltové směsi proti vzniku mrazových trhlin dle ČSN EN 12697-46 a srovnáním jednotlivých směsí jednak v porovnání s referenčním vzorkem a jednak mezi sebou.
Návrh asfaltové směsi s použitím 30 % R-materálu a její posouzení funkčními zkouškami
Horáček, Daniel ; Šperka, Pavel (oponent) ; Kudrna, Jan (vedoucí práce)
Cílem mojí bakalářské práce je návrh asfaltové směsi s vyšší životností (směsi typu VMT 16) a její následné posouzení vybranými funkčními zkouškami. Směsi VMT se používají pro ložní a podkladní vrstvy vozovek s vyšším dopravním zatížením. Hlavní myšlenkou této bakalářské práce je návrh takové asfaltové směsi, která bude složena z přírodních kameniv, recyklovaných asfaltových směsí a asfaltu modifikovaného pryžovým granulátem, a přesto si zachová dobré vlastnosti pro použití ve vozovce. Použití recyklovatelných asfaltových směsí umožní znovupoužít vybourané nebo vyfrézované asfaltové vrstvy, kterých je v současnosti vysoký přebytek a umožní snížit celkové náklady na stavbu nových asfaltových vrstev s vysokou kvalitou. V bakalářské práci je popis provedených empirických a funkčních zkoušek, podle nichž byla výsledná asfaltová směs navržena, a výsledky porovnány s TP151 - Asfaltové směsi s vysokým modulem tuhosti (VMT).
Snižování pracovních teplot při výrobě a pokládce asfaltových směsí
Komenda, Radek ; Valentin,, Jan (oponent) ; Hýzl, Petr (vedoucí práce)
Předmětem této diplomové práce je problematika snižování pracovních teplot při výrobě a pokládce asfaltových směsí s konkrétnějším zaměřením na ovlivnění funkčních vlastností těchto směsí, zejména nízkoteplotních parametrů. Práce je pomyslně rozdělena na dvě části. První část je věnována nízkoteplotním asfaltovým směsím a v druhé části je zaměřena pozornost na asfaltové směsi s přidaným R-materiálem. Na výrobu asfaltových směsí první části práce bylo použito celkem pět aditiv a v druhé části bylo použito celkem čtyř různých asfaltových směsí lišících se v podílu přidaného R-materiálu. Obě části jsou rozděleny na teoretickou část, kde jsou rozebrány dosavadní zkušenosti, využití těchto směsí a praktickou část, která podrobně rozebírá zkoušené směsi (složení a přípravu zkušebních těles) a zabývá se výsledkem laboratorní zkoušky, konkrétně je to zkouška odolnosti asfaltové směsi proti vzniku mrazových trhlin dle ČSN EN 12697-46 a srovnáním jednotlivých směsí jednak v porovnání s referenčním vzorkem a jednak mezi sebou.

Chcete být upozorněni, pokud se objeví nové záznamy odpovídající tomuto dotazu?
Přihlásit se k odběru RSS.